Tgcycl Kızlar ben bugün saat 11 de gebelik testi yaptım iki dakika bile beklemedim baktım tek çizgi çöpe attım şimdi bi bakayim Hala öyle mi dedim diğeri siliklesmis bi bakar mısınız
Melike37 Tgcycl kuzum genelde 5 dakıkadan sonrası geçersiz diyorlar ama olmuyan gebelikte 10 gunde elinde tutsan tek çizgi oluyor belkide gerçekten hamilesindir 😊 testi atma şansın varmı kuzum en azından anlıyan bırı yazar
Rbs111 Tgcycl yapıp hemen çöpe atmıştım geçen sene . 2-3 dk bekledim sanırım . Akşama baktım çift çizgi. Kan verdim negatif 😞 bi daha yap canım yarın istersen inşallah gebesindr de sen görmemişsindir başta
hilobero Tgcycl Hamilesin bence ama şimdi 10 dakikadan sonra dikkate almayınız da diyorlar bi tane daha alma şansın varsa al bence kuzum sen bilirsin yine ama😊
Melike37 Tgcycl kuzum resmen bebek var diyor 😊 ay Gözünaydın olsun gölge felan değil yanı resmen çizgi tekrar test alma şansın varsa test al yap yada kan ver netleştir kuzum
Kizkalesi Tgcycl olabilir canım ilk gebeliğim de benim de sonradan kızarmıştı. Ama istersen ya sabah yada iki gün sonra tekrarla
Tgcycl SedefUygun ya ist sorun şu bu görüntüyü 6 saat sonra gördüm ondan emin değilim sabah tekrarlicam yine böyle olursa akşamına kan vericem
Tgcycl Melike37 işte baktım iki dakika oldu tek çizgi amaan negatif dedim attım şimdi bi baktim böyle şok oldum eskiden de bakardım saatler sonra direk tek çizgi olurdu degismezdi bilemedim
Deletedmom0006 Tgcycl canım bence hiç uğraşma testle falan ya hemen sabah git sağlık ocagına kan ver yada eşinle özel bi hastaneye gidersen hemen 1 saat içinde sonucu öğrenebilirsin ama testin heycanı başka oluyor tabi 😄
Melike37 Tgcycl işte kuzum hani bekletilsede o tek çizgi hiç bir zaman çift olmuyor hamile olmayınca belkide 10 dakıka içinde çıkmıştır keske atmasaydın dırek bence eşinle git kan ver güzel sonuçlarla geri dön kuzum iyi düşün iyi olsun♥️
hilobero Tgcycl Ben dört gün varken yaptım erken gebelik testi çift çizgiyi gördüm sabahına kan verdim beta 17.05ti 🤗
omur_uzr Benimde böyleydi hatta ben 10 dk falan beklemiştim anca böyle silik çıktı sonra sabah ilk ıdrarimla deneyeyim dedim yine silik çıktı ve sonuç olarak bu hafta sonu doğumum var 😂😂 hamilelik daha yeniyse silik cikabiliyormus bence sen hemen hastaneye kos bi de orda test yaptır 🤩
Tgcycl omur_uzr sabah tekrarlicam kızlar inşallah öyledir yaa keşke bekleseydim ama önceden de saatler geciyodu hep tek çizgiydi yaa ondan bilemedim