Bsgl Arkadaşlar 16 haftalık hamileyim makyaj arada yapıyorum ama oje sürmek istiyorum hamileyken oje sürülür mü süren var mı bebeğe bi sakıncası var mıdır ??
SnmTt Bsgl normalde bende sürüyodum ama annem bir doktordan duymuş içindeki maddeler bebeğe geçiyomuş o yüzden sürmüyorum riske atmak istemedim bi kaç ay ojesiz dolaşırız bebeğimiz için napalım😇
ozlemky Bsgl bir sakıncası olduğunu sanmıyorum kiii böyle düşünerek 9.ayıma kadar sürdüm doğuma birgün kala çıkarmıştım 😄
Smnl Bsgl oje sürmekte sıkıntı yok ama sağlık ocağındaki Hemsire asetonsuz asetonlar var istersen ondan kullan oje zararlı değil ama aseton zararlı demişti. Ben normal asetonla devam ettim, sildikten hemen sonra hep ellerimi iyice yıkadım.