Momyorgun Kuzum benim tamda bugün başıma geldi yemin ederim aklım gitti belki yatış yapar acil sana dedi sabah aç karnına gittim bişeyler yedim ama yine beğenmedi nst mi kendi doktorum çok korktum panik yaptım çok şükür acil deki doktor bi sorun görmedi ve yine şükürler olsun ki oynuyo hissediyorum sık sık değil ama arada bu arada bende 35+4 oldum Rabbim hayırlı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi 🤲🏻🤲🏻🤲🏻