Canocan01 yürüyüşe başlamak diye bişeymi var 🙈yürüyüş bu sonuçta dilediğin kadar yap keyfi ise hamilelikte hareketli olmak çok önemli. Ben hergün kaç Avrupa yakasına geçiyordum işe, çıkıştata spora gidiyordum. Şimdi doğum iznine ayrıldım tabi ama spora devam 💪 bizler için aktif kalmakçok önemli. Görüyorum gelmiş 37. Haftaya nezaman squata başlim nezaman yürüyeyim diye soranları e ondan sonra yürüme zaten 🤷♀️