Fkryegl Arkadaşlar merhaba, 14+6 günlük hamileyim. 2 gündür çok şiddetli şekilde baş ağrısı yaşıyorum ve ağrı ensemde de devam ediyor. Aranızda yaşayan var mı?
Hamileanneler_25 Fkryegl o haftalar da benim de her gün basım ağrıdı gerçekten çok zordu zonkluyordu bide bulantılar sinirden ağladığımı bilirim mecburen ağrı kesici içiyordum parol 3 4 defa içtim sanırım
Bakiberat Bende aynısını yaşıyorum 14.haftalık hamileyim ensemden başlıyor agrı hatta korkmaya başlamıştım acaba tansiyonmu yüksek diye
Bihem Evet malesef o haftalarda bende migren yaşadım peş peşe ama sonra geçti çok şükür. Baş ağrısına iyi gelen nane mentol yağlı karışımlar var onunla masaj yaparsanız boyundan çok rahatlatıyor
Mevam Ben 29 haftalık hamileyim ve 26.haftadan beri şiddetli baş ağrısı yaşıyorum Dr um hamilelikte olabilir mayalı şeyler tüketme dedi☹️
bimuallime Ben de 15-16. Haftalar bir hafta boyunca aşırı baş ağrısı çektim. Ama öyle böyle değil. Tarif edemem. Ayağa kalkıyorum dengem sarsılıyo başım zonk zonk. Burnumdan boynumdan çıtır çıtır sesler geliyodu. Ben sinüzit sandım başta ama 1 hafta geçmesi lazmdı derken azaldı bu aralar iyiyim ama arada bir yine oluyor :(
Bihem Bebeği beslemek adına damarlar genişliyor, zaten baş ağrısı damarların genişlemesi yada büzüşmesinden meydana geliyor, bu sebeple bebek rahim büyüdükçe maalesef bu şikayetler olabiliyor. Kişinin hassasiyet durumuna göre de derecesi artıyor. Geçmiş olsun