Elifs 16.haftada araba yolculuğu yaptım, gebeliğimin en başından beri düşük riskim var ve kanamalı bi gebelik yaşıyorum. Ben mecbur kalarak herşeyi göze alarak 16 saat yol geldim, şükür hiç sorun olmadı.
Tabi bu asla bi öneri değil, ama riskiniz yoksa bir sakıncası yok sanırım, saatte bir mola verseniz yürüseniz bacaklarınız açılsa birde aç kalmazsanız bir problem olmaz sanırm, ama sorabiliyorsanız en güzeli doktora bi sormak.