Gulfem07 Arkadaşlar banyo küveti alıp memnun olan var mı?Baby jam alacaktım diledi çok çabuk yırtılıyor dediler.Ne alsam bilemedim.
shrbrk Gulfem07 bime gelecek. küvet degilmi sonucta. 100 lira vermek istemiyorum. okadar seye para verdimki. dedim artik uygun takilicam.kredi borcu gelince anladim🤣🤣
[silindi] Gulfem07 canım ben hepsiburadadan aldım 3 lü 60 TL. Henüz kullanmadık ama güzel duruyor bence sağlam https://www.hepsiburada.com/babybee-banyo-kuvet-seti-3-parca-pembe-file-hediyeli-p-HBV00000CIKIE?magaza=Hepsiburada&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&gclid=CjwKCAiAzanuBRAZEiwA5yf4uj3ehcdVdhVE19NcgWSwK0MXXQWlznhMQo0ixDvIHqwARQKdHY9wJRoCUisQAvD_BwE
Gulfem07 shrbrk yaa üstünde filesi vs oluyor ya kendi başıma tutamam her zaman yanimda biri olamaz o yüzden iyi bir şey olsun dedim :)
Esradmr1 Çocuk içerisinde yatmıcak sadece yıkanıyor 5 dk için okadar para harcamaya gerek yok A101 sen set almıştım bende 😊
Nesliiiiiiiii Gulfem07 cuma günü Bime geliyor ordan bakabilirsiniz bende normalde e bebekten set alcaktım ama a101e gelince ordan aldım gayette büyük güzel içinede file aldım ayıretten on numara set oldu işte😀
Gulfem07 Nesliiiiiiiii fileyi nasıl uydurdunuz:)şimdi tutup da kuvvetle mi gezeyim diye düşündüm bi an 🤭😁
TugceKadirTelli Bende bimden alıcam inşAllah 15 inde bebek için kıyafet falan geliyo onlarıda alıcaz 💓