Kelebek7 Benim bebeğim sürekli en az 2 hafta geriden geliyordu. 38+6da tam 3000 gram doğdu. Şuan 6 aylık olmak üzere ve boy-kilo olarak persentilde en yüksek noktada.
Yanlış anlaşılmasın, bunu şu sebepten söylüyorum. Yani hamilelikte geriden gelmesi doğduğunda da aynı şekilde devam edeceği anlamına gelmiyor.
Hamilelik sürecimde bu geriliği kafama çok takardım ve stres olurdum. Meğer hiç önemi yokmuş gram takip etmenin. Önemli olan doğum sonrası. 💛