Zambak Kızlar 26 haftalığım pentide imdirim var lahusa geceliği tarzı alayım diyorum şimdi giydiğim bedeni mi alayım bi beden üstünü mü alayım?Doğumdan sonra karnım biraz olsun iner diye düşünüyorum şimdiki bedeni mi alsam bilemedm ya ben🤷🏻♀️
Deletedmom_26 Zambak elbise tarzı alıcaksanız göğüse odaklı alın mesela ben elbise tarzını S pjama tarzını M olarak aldım
Zambak Minanin_Annesi ben pazar günü gittim pentiye emzirme sütyeni niyetine yarım atlet tarzı sütyen aldım onlarda 3 al 2 öde vardı hatta satış elemanı da hamileydi o da önerdi çok rahat oluyor diye.ve bir çok pijama takımında indirim vardı ama lahusa pijaması hem kısaydı hem de önü çok açıktı 109 liraydı ben almadım artık o yüzden