Nebiyeee Kizlar 17.haftanin sonlarindan beri bebegimi hissedebiliyorum 19 haftalik olduk bugun hic kipirdamadi haftasi kucuk ama korkuyorum yine de iyimidir ya😕
AycanFb Nebiyeee canım hareket etmeye başladığından beri hergün düzenli olarak hareket etmesi lazımmış ablamlardan öyle biliyorum istersen sağlık ocağına gidip bir kalp atışını dinle içini yine ferah tut ama tedbirini de elden bırakma.
sare55 Nebiyeee korkma. cikolata ye sırtustu yat . kendini dinle. birde ben o haftada hic hssetmiyordum.
Aden Nebiyeee çikolata yada tatlı bişeyler yiyip sessiz odada sol tarağınıza doğru uzanıp dinleyin elinizi karnınızda gezdirin tepki verecektir
Zezell Nebiyeee Canim gun içerisinde yogun muydun...birde gercekden cok streslendiginde inat yapıyorlar..
SibelGeres Nebiyeee canim daha 19 haftaliktan ne bekliyorsun 26.haftasina kadar düzenli hareket bekleme ben bile 25.haftadayim bazen bi sabah hissediyorum bi aksam bunlar normalmis 26.haftadan sonra hergün hissedilirmis bence buna kendini alistir
Nebiyeee SibelGeres oylemi diyon ya ssgol icim rahatladi biraz 25 e kadar duzelir heralde ne bilim insan istemsizce endisileniyo
Askmeleyi Ben ilk 23 haftada hiss etdim yani bu haftalarda surekli hareket etmesini bekleme 28 haftaya kadar duzensiz olur bebek hareketleri .28den sonra onemlidir
Nebiyeee Aden evet gülüm ozellikle bugun kipir kipirdi cok mutlu oldum demekki hergun bir olmuyomus bazi gunler sakin de geciyomus
MalektElbayti Nebiyeee bende hissediyorum aynı hafyadayız çikolata ye bakalım biraz hareketlensin bişey olmamıştır korkma