Teacher_Mom 29+2 yim, uzun süre ayakta kalınca yada kendimi çok yorarsam belim kopuyor egilemiyorum resmen ve sağ tarafıma vuruyor gebeligimin başından beri öyleydi niyeyse, onun haricinde çok şükür ağrısız sizisiz ilerliyoruz e tabi ufak tefek şeyler oluyor halsizlik çabuk yorulma falan, buna şükür diyeyim🙏 ama agirlastik artık kizlar😊