Sebos_1331 Merhaba bir sorum olucak. Adetimin gecmeden 2 gun kala kan testi yaptirip degerin 252 oldugunu gordum aradan 4 gun gectikten sonra yapilan testte deger 1584 olmus. yani 4+4te bu degere ulasmis cevremdekiler degerin fazla arttigini soyledi ikiz bebek olabilir gibi yorumlar geldi dogrumudur sizce??
Beyzaharun Sebos_1331 yo fazla değilki benim 4. Haftada 4431 di ve tek gebelik ikiz olmasının bu değerle alakasi bile yok
Sebos_1331 Pureloveee Evet ailede ikiz var ama cok yakinda degil 😊 aklimi karma karisik ettiler tesekkur ediyorum yorumunuz icin
Meeerveunal Benim de çok fazla artmıştı aynı şeyi bende düşünmeye başlamıştım ama tek canım eğer tabii ailede varsa ikiz gebe hikayesi o zaman başka doktorun birkaç hafta içinde net bir şey söyler zaten. Hayırlı olsun bu arada😊
Sebos_1331 Meeerveunal Yaa demekki boyle bisey yokmus herkes birseyler soylermis artik ilerleyen zamanlarda belli olur insallah
Nergiiscelik Canım merhaba öncelikle sağlıkla kucağına almanı diliyorum, benim adete 5 gün varken 219 2gün varken 634 ve adetimin olması gereken gün 3330 idi.. Tek bebişim var 16.haftamızı bitirdik çok hızlı artış gösterebiliyor, yine de ikiz istiyorsan Allah gönlündekini versin ☺️
Sebos_1331 Nergiiscelik amin insallah hepimizin cocugunu saglikli bi sekilde kucagimiza almayi nasip etsin. Ikiz istegim hep vardi hamile oldugumu ogrendimde yani is ciddiyete binince biraz korkmaya basladim 😀 saglikli olsunda tek ikiz hic farketmez
Nergiiscelik Sebos_1331 valla bende ikiz istiyordum 1 kere doğururum biter gider daha çocuk yapmam derdim hep ama maalesef 🤭🤭