Ftma01 Meraba hanımlar 15+2 olduk ama hala cinsiyetini öğrenemedim çogunluklada limon nar sebze meyve yiyorum sizler neyi aşeriyorsunuz kaçıncı haftada cinsiyet öğrendiniz fikirlerinizi almak istiyorum
arslanmerve57 Ftma01 ben sabırla bekledim 15+2 de gittim öğrendim netleşsin diye ☺️ Aşermeyle hiç alakası yok bence ☺️
Alpirem Ftma01 bizde 14+3 olduk 2 hafta önce doktor erkeğe benziyor dedi bi sonraki kontrolü bekliyoruz İlk haftalarda sürekli ekşi yedim 😊
Oznur_yildiz Ftma01 benim de doğumum inşallah mayıs da olacak 15+2 haftalık 21 kasım da inşallah cinsiyetini öğrenicez aserme yok şimdilik ama küçük bir çocuk gibi gördüğümü yeme isteği oluyor 🙈😁😁
Syka7 Bende 12+4 oldum kızlar devlet hastanesine gidiyorum orda hemen söylemiyorlar 🤦🏻♀️ 5 aralığa randevu verdi nasıl bekleyeceğim bilmiyorum 🤷🏻♀️☺️