CaglaKuzu Kızlar merhaba ; 19 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim ama henüz bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum , bu durumda olan var mı ?
gulanne CaglaKuzu benim ikinci gebeliğim olmasına rağmen 21den sonra net hissedebildim. Az daha sabır ❤
elifincennetkusu CaglaKuzu ilk bebeklerde 18-24 arasında hissedilirmiş merak etme 😊 ben 22 haftalık hamileyim daha hiç hissetmedim 😦🙈🙈
princess Doktora söylesen de normal olduğunu söyleyecektir. Bana öyle demişti. 22.haftada hissettim ilk.
Merve_Altuner Valla canm bnde bu aralar bu dertten muzdaripim maalesef benm kızımda baya nazlı 19 +2 olduk ama hala tık yok 😕
CaglaKuzu Merve_Altuner inşallah en kısa sürede hissederiz canım , biraz daha beklemeliyiz öyle görünüyor 🙏🏻👼🏻☺
Merve_Altuner CaglaKuzu bizim işimiz zaten onları hep beklemek 🤦🤷🤷olmasını bekle kıpırdamasını bekle dokuz ay bekle doğsun beklede bekle anam napak 😆🤷🤷
TubaTuana CaglaKuzu ben 19. Haftamda belli belirsiz hissettim sonra netleşti hareketlerini hissettiren rabbime şükürler olsun 💗💞💕💖 hayatta hiçbişeyden bukadar zevk almamıştım
aysel1520 CaglaKuzu Kuzum ben 22-23. Haftalarda hissettim anca o günlerimin tadını çılar sonra canına okuyo keratalar 😂
CaglaKuzu aysel1520 sen biraz geç hissetmişsin sanki canım 🤔 bu konularda sabırsız olabiliyoruz işte , hemen hissetmek istiyoruz falan 😇😇😍