Gulcangzl16 9+4 haftalık hamileyim. Ağzımda son bir haftadır acı tat var. Tatlı yiyorum anlık geçiyor. Bunun sebebi nedir sizce hiç bişeyden tat alamıyorum 😞
Kardelenyigit Gulcangzl16 11 haftalık oldum hala devam ediyor yemek yedikten sonra acımsı ekşimsi bi tat oluyor ara ara geçiyor ama çoğunlukla hep var 🤦🏻♀️
Gulcangzl16 Kardelenyigit evet aynı durum işte. 😣 hiç bir yemeği severek yiyemiyorum bundan da bıktım
Tugceuzuntopcu 15 haftalığım ve hala var acı tad. Özellikle kusmalardan sonra daha da acımsıyıo ağzım. Ne zaman geçer hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️