Tgba_enise canım bence annen gelsin.. insan kendi annesinin yanında daha rahat olur. Hormonlardan dolayı
Sinirlensen bişeye kızsan bile annen alttan alır.. ama kayınvalideler için bilemicem alınganlık yapabilirler bide alınmasınlar diye onlara göre davranmakta strese sokar insan kendini... en iyisi kendi annen