Nnur93 20. hafta itibariyle ayda bir kez olacak sekilde asi oluyosunuz. bir de bana yaklasik ayda bir idrar ve kan tahlili yapti. enfeksiyon, demir durumlarina filan bakiyo. 20. hafta oncesinde giderseniz de sadece bu tahlilleri yapiyo ama gerek yok cunku bi daha hastanede yaptirmaniz gerekiyo tum tahliller saglik ocaginda yapilmadigindan(toksoplazma vb)