Kubraonenn benim de o haftalarda vardı doktora sordum normal dedi Bebek büyüdükçe gececek sonra da belin ağrımaya başlayacak dedi gerçekten de öyle oldu 😂 pilates topunun üstünde hareket etmek bana iyi geliyordu eğilirken de dizlerinizden çökün belinizden egilmeyin pilates yapabilirsiniz derse doktorunuz eger o da çok iyi geliyor ağrılara