Nimesayavuz Avrasya gop hastanesinde spinal anestezi ile doğum yapan var mı nasıl geçti? Memnun musunuz? Sonrasında bel ağrısı vb şikayetler kaldı mı ?
Evinanne Nimesayavuz bende burda beklyim bu hastaneye gidiyorum doğum şekli henüz belli değil ama merak ediyorum bende😚
Kubosss Nimesayavuz bende Atilla beyin hastasıyım yarın sezeryan için gün alacağım bilen biri varsa yazsın valla😀
Nimesayavuz İlk gülfeme gittim son randevumda fatma bozkurt ve bayıldım yani o derece 🥰 benimde daha çok var doğuma ama spinal ile doğum yapanları merak ediyorum orada şütfen birileri yazsın tecrübelerni
Gizemhayal_ Nimesayavuz genelde ayılması kendine gelmesi zor oldugu düşünüyorum arkdslarımın tavsıyesinden kaynaklı belden aşağı uyusmayı tvsıye ettiler
Nimesayavuz Gizemhayal_ olumsuz bir etkisi olmamış mı arkadaşınıza duyduğum kadarıyla bel ağrısı gibi yan etkiler kalıyormuş bir tanıdığımda çok pişmandı.
XMery Kubosss bende Atilla hocaya gidiyorum çok seviyorum neden sezeryan onu istedi sizmi merak ettim
Kubosss XMery ben istedim hemde çatım müsait değilmiş normal Doğum için yoksa Atilla bey normal doğum yanlısı ☺️