Naif Hanımlar.37.haftamdayım.Yoğun şekilde sümüksü akıntım gelmeye başladı.Günlük pedlerim çabuk kirlenir oldu.O bölge hep bi ıslak sümüksü akıntılı.Korkmalı mıyım?Böyle olan oldu mu?
Svcnn Naif nişanda olabilir dikkt edn bazen sumuksu beyaz renkte gelebiliyrms bazen kahverengi acik pembe veya krmzi
Naif 123w123w Bende buna yormak istiyorum inşaAllah öyledir.Etrafımda çok duyuyorum bu şekilde suyu azalıp da bebeği zarar görenleri yada direk sezeryana alınanları.Rabbim muhafaza etsin hepimizi
Naif Svcnn takip ediyorum akıntıları Şuan.Su kıvamlı değil ama şeffaf yoğun sümüksü.İnşaAllah su değildir bebeğimize kavuşmanın ön hazırlığıdır💕
Elfazr Doğumunuz çok yakın olduğu belirtiler bunlar bebek hayırlısı ile kurtululalım nişan akıntı ile değil kanama ile akıntının bi anda gelmesidir ya bir anda su gelir ya da sancınız yavaş yavaş başlar
Naif Elfazr Olabilir,araştırdığımda dediğin sonuca ulaşmıştım ama tecrübelilere sormak istedim yaşayan oldu mu nedir ne değildir diye.İnşaAllh hayırlısı ile kucağımıza alırız💕😊Doğumun yaklaşması da ayrıca heyecan ve tedirginliğe itti beni şimdi 😅
Svcnn duha13 ben daha 33+1 iken nişanm geldi dogumm baslamsti bile acilmam sancilarm hemen durdrdular ck skrki
duha13 123w123w nişanı sümüksü akıntı olarak bılıyorum ama ole bı akıntım gelmedı sadece 3 4 gunudr kahverengı akıntım gelıyor sureklı
123w123w duha13 benimkisi kahverengi çok az bişeydi doktora gösterdim nişan dedi ve 1 parmak açıklık var dedi