Kubra_46 canım bende çok sık hasta olurum doktorum nane limon içmemi tavsiye etti. Bol bol c vitamini. Limon. Mandalina tuketebilirsin ben nane limon yapıp içine elma ıhlamur kuşburnu atıyorum sonrada kendimi sıcak tutup ter atıyorum duşa da girince bir nebze olsun rahatlıyorum