Anne26 Sevgili anneler kontrolde 16. Haftamda bebeğimin kafasinda koroid pleksus kisti oldugunu ögrendik. Bu genelde omurlik sıvısının fazla oluşmundan oluşuyormus ve tek tarafli olduğu icin gececiği garantisini hem doktorum hem goründuğüm profosör garantisini versede ilk anneliğim olduğunicin kafama cok takmiştim . Ve Ya gecmezse die kendi kendimi yiyip bitirmiştim profosör bana 24. Haftalarda gececiğini soyledi. Ve şuan 24. Haftam bugünki kontrolumde müjdeli mutlu haberi aldim ve geçmış rabbim herkesin yar ve yardimcisi olsun güzel mutlu haberimi sizlede paylasmak istedim.mutlu ve güzel hamileliklere...
GulbeyazUlubayram Anne26 bana da demişlerdi hiç kafama takmadım sonraki ultrasonda bişey olmadığı ortaya çıkmıştı herşeyi kafaya takmamak gerekiyor
Anne26 Evet canım ya gecmezse dememek gerekiyormus yordum kendimi biraz ama guzel haberi aldiktan sonra mutluda oldum tesekkurler