Kızlar merhaba, artık anne oldum🙏🏻
Sezeryan yapacagım için günüm belliydi, sabah 5 te hastaneye gitmek için eşim annem ve kaynanam yola cıktık. Hastaneye vardıgımızda odamda herşeyim hazırdı, çünkü kuzenım hastanede hemşireydi. 7de ameliyat kıyafetlerimi giyip dogumhaneye alındım, aslında epidural sezaryenı cok istiyordum ama tansıyonum falan duser diye genel anestazi oldum. Ameliyat için masaya yattıgımda cok heyecanlıydım kuzenımle konusmalar vs derken serumum ve sondam takıldı sonra karnımı sildiler tentürdiyot ile buz gibiydi ameliyathane titredigimi biliyorum, dr um geldı konustuk falan hazırmısın dedi evet dedim ve kolumdan ılacı verdıler ve 3 e kadar saydıgımı hatırlıyorum 🙂 kendıme geldıgımde asansördeydim odama götürdüler ve saat 7.35 ti özellikle baktım. Bebişim coktan odaya gelmıs babasının kucagındaydı bebegıme baktıgımda aglamaya başladı. Direk emzirdim sezaryen olmama ragmen sütüm geldi. Emzirme bittikten sonra ayaga kalktım, wc falan derken hafif hafif agrı oldu ama agrı kesıcı yaptıkları ıcın agrı gıdıypr hemen. Agrı sadece yürüyene kadarmıs korktuguma değmedi inanın. Hem bebiğimr baktım ayaklanınca hemde kendime. Kısa dogum hıkayem bu kızlar sezaryende korkulacak bişi yokmus megerse😀 Allah hepinizi sag salim saglıkla bebişinize kavustursun🙏🏻🙏🏻🤗