Seyma23 23 haftalık gibi odasını sipariş verdik iyikide erken vermişim kaç hafta pencere açık koku gitsin diye uğraştım odası, halısı, perdesi herşeyi hazır şuan kıyafetleride yıkandı ütülendi 33+2 olduk ve yatarak geçiriyorum kesinlikle erken davranmak en güzeli.
Mobilyası ankara sitelerden dodo mobilyadan aldık
ben büyüyen beşik aldım büyük ölçüde 80/180