Seymasezer canan48 ben girdim ama yarı devlet yarı öze. Bezmialem vakıf hastanesine gittim çokta memnun kaldım👌🏻
canan48 Memnun kaldınız mı peki ben haftaya gireceğim nasıl oluyor bilmiyorum cok heyecanlıyım ınşallah kötü birşey yoktur
HaticeNehir canan48 yok cnm bnde çok iyi bişi normal ultrason gibi karnından jel ile bakıyorlar sadece uzun sürüyor 30dk falan tüm organlarına tek tek bakıyorlar acı sızı yok korkma 😊
canan48 HaticeNehir sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🙏🏻 Peki yanlızmı giriyorsunuz yanınızda esinizde girip görebiliyormu 😊
HaticeNehir canan48 amin cnm hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 🙏 bn tek girdim eşimin işinden dolayı pek gelemiyor ama devlette normal kontrole bile almıyorlar zaten eşleri tek alıyorlar 😊