Merve6475 bulantılarım 3 hafta önce bitti 18. Hafta civarında. O aralarda çok beslenemedim ama zaten bebekler depodan yiyordu. Şimdi günde 1 tane meyve mutlaka yiyorum kabızı engelliyorum. Çiğ badem çiğ ceviz mutlaka tüketiyorum. Sabahları süt içiyorum hem mide yanmasını geçiriyor hem kalsiyum. Akşamları da ballı süt yapıyorum. Gün içinde 1 adet soda doğal magnezyum krampları ve mide yanmasını engelliyor. Acıktıkça yiyorum suçu da bebişlere atıyorum ben istemiyorum onlar istiyor diye 😂 ama bunlar illa şunu şunu yiyeceğim diye olmadı alışınca zamanla kendiniz istiyorsunuz yemeniz gereken şeyleri