Elif__ canim merhaba aslinda Türkiye de sanslisiniz bu konuda 😊 Ben yurtdisinda yasiyorum ilk ogrendigim de 4+5di keseyi gordugumuzde ve doktor aylik olarak kontrol randevusu verdiği icin tam 4 hafta sonra gitmistik kalp atisini dinlemeye. Allah korusun bebegim olmasaydi ya da kese bos falan olsaydi 1 ay sonra farkina varacakti herhalde.. Ama gecer 2 haftacik hemen 🤗🤗 Hep iyi düşün iyi olsun 😘