Yesimeliz valla canim bende yeni aldim bugun geldi, hic kullanmadim daha.. 10 gunluk anneyim, bebegi memeye alistircam diye gogus uclarim yara oldu, kremlede gecmedi havasiz kalinca, doktor onerdi deniycem bakalim..hem hava aldiriyormus, hem sut bosa akmiyormus, sutyeninin icine koyuyormussun, benim sutum tisortume kadar gecti mesela dun sabah, kalkan olsa bu sıkıntı olmazdı, ama icinde turkce kullanim klavuzu yok..:(