Byza Kelebek7 yoo değil ama 3 aydan sonra başladık OMEGA ya doktor gelişimi gayet iyi dedi bu aralar azalttım hergun içmiyorum çok kilo aldım
Kelebek7 Byza benm de 26 haftalık ken 795 grm dı ıyımı o zaman verdi bana bırde kafa çapı bıraz küçük genetik olabilir dedi
Byza Kelebek7 kimseyle kıyaslama bence herkesin bebeğinin gelişimi farklı oluyo strese sokma kendini biraz zayıf ama toparlar canım merak etme kullandığın ilaç güzel iştah da acıyo