Mlkgkc Merhaba 36+1 haftalık hamileyim sorunsuz bi hamilelik geçirdim cok şükür fakat dün doktora gittiğimde bebeğin boynunda bir tur kordon dolanmış olduğunu Doğuma kadar çıkamazsa yine de normal Doğum deneyeceğimizi fakat kordon Doğum sürecini uzatabilir bebeğin kanala inmesini zorlaştırabilir eğer inemezse sezaryene geçeriz dedi sizlerden fikir istiyorum aynısını yaşayan var mı normalden sezaryene geçme ihtimali ne kadar yüksektir onca Doğum sancısı çektikten sonra bide sezeryen olmak her ikisini de yaşamak Daha zor olur fikirlerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkürler
Sinemmissss Mlkgkc Devlet Hastanesi’ne mi gidiyorsun özel hastanede çünkü kimse o riski almaz kordon dolandıysa bu konuda bir fikrim yok ama yani doktorlar sezeryan yapmaya bayılır hazır fırsatı varken niye yapmamış o yüzden merak ettim