edak benüm ayrıca olarak cok sıkıntılar atlattım kanamam oldu progestan sürekli olarak kullandım birde serklajlıyım dikiş atıldı düşük tehlikem var yatıyorum evde sürekli yüksek ihtimal sebebi bunlar ama bunlar olmadan önce sormuştum yinede sezeryan demişti dediğin gibi doktor tercihi hayırlısı olsun 🙏🏻 Sağlıkla gelsin