Fdle 2cocukluanne ben hiç yorulmuyorum ki canım çalışıyorum ama masa başı işim eve gelince de öyle çok yorulmuyorum
BirVeraAnnesi35 Fdle son haftalarda normal olmuyor canm yinede hissetmek gerekiyor ben oyuzden gününden önce acil sezeryan a alındım hareket etmediği için oyuzden çok hassasım bu konuda aman dikkat edin allah korusun
Fdle shsn gittim gittim yeni çıktım daha miniğim1200 gram 38 cm olmuş 🧚♀️🧚♀️ çok tembel bu kız dedi doktorum sormayın yarama tuz basmayın çok az hareket ediyor dedim çünkü rahatına düşkün dedi 😁😁
Cananbaran Benimde 29 haftalık bebeğin hareketlerinde azalma var zaten hastanedeyim 4 gündür taburcu oldum şimdi birazdan işlemlerim yapılacak çıkıcam inş doktor kontrol et dedi 6 saatte bir hareket etmezse kesin gel dedi yani dinle 7 saat falan hareket etmezse acile git derim cnm aksatma😔
Fdle Cananbaran benim bugün kontrolum vardı canım biraz önce çıktım herşey çok iyiymiş benim kızımın yapısı böyleymiş rahat bir bebek sâkin dedi doktorum
Fdle Fdle sordum kuzum benim kızımın yapısı öyleymiş rahatına düşkün bir bebek dedi doktorum normal herşeyi sıkıntı etme sen kendine dedi
Beyzanurlina Fdle hareketi varsa skntı yapma kuzum bı anda cosuyolar 1 2 gune duzelır ben her hafta yasıyorum nerdeyse 🤣
Fdle Beyzanurlina benim de bugün randevum vardı doktorum da gayet normal bu senin kızının yapısı dedi yani yapıya bağlı birşeymiş canım benim kız rahatına düşkünmüş😁
Fdle shsn aman hiç sorma ben çok tez canlıyım çok hareketliyim karnım burnumda şuan ama hala dur durak nedir bilmiyorum ama kızım benim tam tersim mıymıntı bisey olacak heralde görümcem kılıklı 😁😁
shsn Fdle 😀😀😀😀😀😀😀 benmde kızım inat çıktı aynu ben sırtını döndü birdaha yüzünü dönmedi 😀yüzünü göstermiyor spriz yapack. Birde bufn nstde uyudu 50 dk nstde kaldm onn sayesnde😀😀
Fdle shsn ayrıntılı da da gördüm şimdi de gördüm sadece 23.haftam da görmemiştim bizimki de inat aslında ama bugün hayret yüzünü gösterdi yarısını görebildik daha doğrusu diğer yarısını plasentama yaslamış yastık niyetine 😁😁
Bestte9989 Benimde 27 haftalık pazartesi günü hiç hareket etmedi çok hareketliydi akşama kadar oturdum uzandım yemedigim tatlı çikolata kalmadı banamisin demedi akşam artık acile gittim serum verdi muhtemelen hareket eder serum devam ederken dedi etmedi sonra nst ye bağladılar o arada hareket etti çok şükür kalp atışı falan normaldi inat etti kızım son ana kadar 😂
Fdle Bestte9989 işte inat oluyorlar ama benim kızım normalde de tembel az hareket eder yapısı buymuş artık alıştım 😊