Islim123 dış gebelik diye gördükleri sıvıymış öyle dediler. Gün geçtikçe dış gebelik olmadığı anlaşıldı. Rahimde bebek kesesi ve yolk sac var şuan tek sıkıntı hcg değeri diyorlar kafam çok karışık haftaya pazartesi yine gidicem son kararı vericekler. Şuan gittiğim doktor profösör aynı zamanda peritanolojiyede gösterdiler sonucumu hepsi aynı şeyi söyledi bekleyelim dediler