birtutammutluluk Kötü bi grip geçirdiğim için aile hekimim bi ilaç + antibiyotik yazdı. Bi zararı duyulmadı bu zamana kadar dedi ama çok tereddütte kaldım! Aranızda kullanan oldu mu kızlar ? Bilgi lütfen 😖🤧😷
Gamzekocaaga Ben de kullanıyorum suanda istmem içmek ama doktorum zararı yok iç ve iyileş dedi ona guvenerek içiyorum