minnos6 kızlar 20+3 haftadayım perşembe günü detaylı ultrasona gircem kötü birşey çıkar diye endişeleniyorum nasıl rahatlcam ben hiç aklından çıkmıyo çok şükür doktor herşey yolunda dedi ama ben niye bukadar tedirginim
defne55 minnos6 çok normal canım ben her ultrasona girerken yaşıyorum o korkuyu 😑içini ferah tut bisey çıkmak allahın izniyle 😊
Ozge2441 minnos6 yrn da bizim detaylı ultrasona gireceğiz 🙈 Bn göreceğim için heyecanlıyım 1 aydır göremedik
minnos6 Ozge2441 iyi haberler alırsın inş canım dokuz ayda dokuz doğuruyoruz bu meraklardan ben geçen hafta gittim perşembe yine gidecem yarın geçseydi artık