Firdevssaim Merhaba arkadaslar.bebegim icin çamaşır deterjani arastryrm roxy matik deterjani genel olarak duydum memnun kalanlarda var.sizler ne dusunuyrsnz bu konu hakkında yada onerebilcegnz deterjn varmidir.
Naif Firdevssaim Ersağın tüm ürünlerini kullanan biri olarak çamaşır yıkama tozunu öneririm.Kimyasal değil,fosfat Yok.Bende bebeğimin kıyafetlerini onunla yıkamıştım makinede.Kendi eşyalarımızda da onu kullanırım.İçim rahat bu konuda.Araştırmanı öneririm ☺
LittleMan Canm evet genelde onuda öneriyorlar. Ama ben unibaby sıvı detrjanı kullandım yıkadım misler gbi yumuşacık çok güzel oldu. 30 derecede 30 dakika yıkadım
YcelMlayimYldrm LittleMan bende üni baby sıvı deterjan aldm ama yikamadim daha. Yumuşatıcı kullanmayinca da yumuşak oldu mu kıyafetler 🙂
Burcuuuuuu Yumuşatıcılar çok yoğun kimyasal içeriyor, şüpheye düşüyorsanız yumuşatıcı gözüne sirke koyabilirsiniz. Ben kendi çamaşırlarımızda da öyle yapıyorum. Sirke kokusu olmuyor, merak etmeyin. 😊
YcelMlayimYldrm Burcuuuuuu evet biliyorum zararlı olduğunu da kıyafetlerinde taş gbi olmasını hiç istemiyorum 🙂 hiç denemedim sirkeyi yumuşatiyo mu peki çamaşırları 🙂
Burcuuuuuu YcelMlayimYldrm evet kesinlikle yumuşatıyor ve bebişlerimizin cildine kimyasal değmesinden daha iyidir ama aynı zamanda sıvı deterjanlarda yüksek kümyasal içeriyor maalesef.
LittleMan @YcelMlayimYldrm tertemiz mis gbi yumuşacık oldu gayette. Ben cok memnun kaldım bu şekilde yaparak cnm
LittleMan @KbraGndz yok cnm normal detarjan bölümüne koydum 30 derecede 30 dk yıkadım zaten maksat bi sudan geçsin tozu gtsin diye