Tyk53 acile gittigimde evet ettiler kanama bölgesi var dedi ama bebek gayet iyi, yerlesme kanamasi olabilecgini belirtti, kendi doktoruma gittigimde kanamadan beri alttan bakmadi, ultrasonla bakip kanama yerini görebildigini, bir süre daha kanamam olabilecegini söylemisti dün, bu sabahda biraz fazla gelince tekrar doktora gittim, dünkü kanama yerin dha büyüktü bugün kücülmüs dedi, büyük ihtimal yavas yavas akip gidiyor dedi