mmeleky Benimde fazla doktorum sadece erken doğum riski oluşturur, yediklerine dikkat et karbonhidratı çıkar hayatından verebiliyosan kilo ver dedi. Bebekle ilgili sıkıntılardan dolayı çok ağladım bende ama eğer böbreği, midesi gözüküyorsa yutakla ilgili olmaz dendi. Zeka geriliği vs. Gibi ihtimaller normal gebeliklerde de var. O yüzden olumlu düşün birşey olmaz ALLAHın izniyle.