Merhaba guzel anneler bu haftalarda bebek hareketleri cok yogun mu hissediyorsunuz yoksa benim gibi az mi herkesin bebegi tabiki farklidir.doktor hareketlerini kontrol et dedi nasil edicem bilemiyorum bi suru sorunum ve erken dogum riskim var yuksek tansiyonum,plasenta yaslanmam mevcut bazen aklima ya kqrnimda ölurse diye getirmiyor degilim. Sadece 1 hafta daha icerde tutmamiz lazim elimden geleni yapiyorum yerimden kalkmiyorum ama insanin elinde olmadan kotu dusuncelere de kapiliyorum