1234ipek Kızlar 1 haftadır iştahsızlıkla birlikte bulantılarım var normal mi sizce benim gibi olanlar var mı. bebek hareket ettikçe midem bi tuhaf oluyor birde.
EgeannesiT 1234ipek bebek hareketlerinden dolayi benimde mide bulantim oluyordu.Sonradan hareketlere alistikca bulanti hissetmemeye basladim gecici bir durum oldu yani ☺️
Kubraaas @1234ipek olabiliyor. Bazen vitaminler yapıyor bazen üşütüyorsunuz en azından ben de oluyor haftada en az bir kere sabah çıkarıyorum
1234ipek Kubraaas kötü bir koku bile istifra etmeme yetiyor hamileliğimin başında gibi hissediyorum kendimi