[silindi] aynen öyle o hastanenin tek kötü yanı bence bu.çünkü odaları da gezdik biz gayet geniş, temiz ve ilgi alakaları çok iyidi 👍🏻 bir de dr ayşin hanımı önerebilirim pcoyu atlattım onunla sağolsun.doğum yapan tanıdıklarım da cok memnun.ama başı cok kalabalik malesef.şafak hastanesinde size yakın