cansucansusu Selam Güzel anne adayları , çalışan anneler olarak haklarımız nelerdir. 22+4 deyim başvurulacak yerler nelerdir. mesela doğum izni için kaçıncı haftada devlet hastahanesine gitmeliyiz sgk ya bildiri yapmak gerekli mi ? bilgisi olanlar yazabilir mi :)
Muneweralp cansucansusu sen 32 haftadan sonra çalışmak istiyorsa hastaneye gideceksin çalışabilir raporu istemiyorsan çalışamaz raporu alacaksın çalıştığın yere vereceksin onlar iznini işleyecekler bebeğin doğum iznin bitinceye SGK başvur doğum paran yatacak
Ati22 32.haftada yasal olarak iznin başlar. Eğer doğumdan sonraya bırakmak istersen iznini 37.haftaya kadar çalışabilirsiniz. 37. Haftada mecburen işin başlıyor.