Benim 12. Haftaya kadar devam etti. Kahverengi de sıkıntı yok demişti ebe bir arkadaşım. Kan rengine dönerse sıkıntı. Hiç beklemeden doktora git dedi. Bir defa kan oldu hemen acile gittik düşük önleyici iğne yaptılar yat sürekli dediler. Yattım şükür şimdi 15. Haftadayım hiç kalmadı lekem