Zynp_cngz aşerme diye bişey yok, her zamanki canın bişey istemesi gibi, normal yani.. Benim oğluma ve kızıma gebeliğimde ilk aylar tuzlu, ekşili yedim midemi bastırıp iyi geliyordu, sonra tatlıya meyil oluyor. Emzirme dönemi ise off off tek kelime özeti tatlıı..sabah akşam tatlı yeme isteği oluyor