zeyn_ Merhaba, anneler ve anne adayları ben 11+1 haftalık hamileyim ve 3-4 gündür amansız kasık ağrısı var sağ tarafımda endişeleniyorum çünkü bundan bir buçuk hafta önce düştüm acaba bebeğimde bi sorun mu var diye endişeleniyorum, kanamam yok ama çok kötü bir ağrı sizce normal midir ?
Turna20 zeyn_ oluyor öyle kasık ağrıları bişey olmaz. Kanaman yoksa korkma. Bol su iç tuvalete sık çık. Enfeksiyon varsa atarsın. Sağlık ocağına gidip idrar verin bi baksınlar. Bebekten kaynaklı değildir
Gzdnz zeyn_ kasık ağrının düşmene bağlı oldugunu sanmıyorum. Bende 11+1 im suan. Bu haftalarda oluyor maalesef. Özellikle çok oturunca ağrı oluyor. Mümkün oldugunca sol tarafına doğru uzanmaya calış bacak arana da yastık al. Biraz daha hafifletiyor.
Kardelenyigit Bi ara arkadaşım böyleydi ama o anında gitti doktora meğerse bebek yer değiştiriyormuş ondanmış kasık ağrısı ama sen ne olur nolmaz git derim
zeyn_ Kardelenyigit doğrudur belki öylede olabilir ama insan endişeniyor ister istemez, 1 hafta sonra kontrolüm var beklemememde zarar yoktur umarım
Kardelenyigit zeyn_ için rahat etmicekse git kuzum en azından yakınında olan bi yere git içinin rahat etmesi için baksınlar bi
Aise2515 Ben de 11+4teyim benim de hep sağ tarafımda şiddetli ağrı oluyordu belime vuruyordu. Biraz araştırdım ayaktayken ve otururken ağrıyıp yatınca geçiyorsa normalmiş. Sonra farkettim ki çok oturursam veya yürürsem ağrıyor. Dinlenince geçiyor. Ama kalbin rahat değilse doktora git derim.