Meryycennn Kizlar normalde bulantim yok Ama ne zaman dislerimi fircalasam surekli Bi ogurme geliyo dil temizleyicisi filan kullaniyorum normalde suan Hak getire yani. Surekli safra cikartiyo rum ilaclardan mi bilmiyorum Ama ayiptir soylemesi yesil renk resmen 😰 bu durumu yasayan var mi
YudumSu Meryycennn evet bende öyleyim tam anlattığın gibi 😔 dil tarağını hiç uygulayamıyorum artık diş fırçasından sonra da zor temizleyip hemen öğürüyorum 🤭 12 haftalığım ben sen kaç haftandasın?
gzmuygn Meryycennn al bendende o kadar birde çok kanıyor o kan ağzımdan gitmiyortüm gün sanki 😔 yumuşak fırça kullanmalıymışız ana diş macunu bulamadım henüz
EUEUEU Meryycennn canm ben hamile kaldıgımı öğrenmeden önce başladı hamileliğimn 6.ayına kadarmı ne sürdü. Her fırçaladıgımda midem bulanıyodu öğürüyodum dediğin gibi bi kere kustum hatta ama şimdi geçti çok şükür
Melteeeem Meryycennn bende de oluyor canım fırçalarken ayrı ağızımı çalkalarken ögürüyorum resmen . Tadsız diş macunu dene sensodn yada paradontax
Meryycennn gzmuygn bende Kan yokta macunun tadi yabanci madde giriyo ya allahimmm tutamiyorum kendimi😅😔
Duyguluuu Bende öyleydim canm dış fircalarken öğürüyordum migdem bulaniyordu 3 aydan sonra azaldı ve çocuk dış macunu kullanıyorum azaldı gibi onla da
Yvznannesi Meryycennn o kadar iyi anlıyorum ki seni canım.. ben 9. Ayıma girdim biraz hafifledi ama dil temizliği asla yapamıyorum. İnan bazen fircalamadan yattım kendimden sogumustum
Terspektif Meryycennn ilk aylar bende öyleydim hiç bulantım yoktu sadece dişlerimi fırçalarken ağlardım resmen hatta fırçalama o zaman diyolardı 😂 zamanla geçti ama seninki de geçer merak etme 🤗