slcndc kendi sancımla doğum yaptım 2 cmdi hastaneye geldiğimde. Ebeye telefonla talimat verdi. Açıklığı ve bebeğin kalp atışlarını takip ettiler Levent beye haber verdiler. Bir sıkıntı olmayınca 7-8 cm açılma olunca geldi hemen hastaneye. Geldikten 2 saat sonra da doğum yaptım. Bebek doğduktan sonra emzirme konusunda destek göremedim. Umursamadılar pek. Çocuk doktoru muayeneye geldi ertesi gün facia gibi çocuk doktorları. Kesinlikle tavsiye etmem başka bir çocuk doktoruna takip ettireceğiz kızımızı. Levent beyden memnunuz olması gerektiği gibi yaptırdı doğumu. Epizyotomi açtı dikişler zorluyor insanı otururken wcdeyken. Başka bir hekimde epizyo olmayabilirdi. Ama daha profesyonel bir hastane arıyorsanız koru memorial lösante önerilerim arasında olur. Ben son anda hastanede değiştirmek istemedim evime yakındı çünkü.