@mrymry0101 ben 26. haftadan sonra almaya başladım. Çok bir şey almadım kıyafetler hariç çoğu şeyi zaten internetten aldım. Ama o zaman bile gezerken ayaklarım ağrıyordu. Şu an 36. haftadayım sırt kalça bacak ağrılarım çok fazla. Son zamanlarımız dışarı çıkalım falan diyoruz ama yürüyecek halim olmuyor bazen tabi bu ben de böyle. Sizde olmayabilir ama Gezilerek alınacak şeyleri 30 olmadan tamamlayın bence.