songul2020doruk
31+1 haftaligiz böbrek tasindan dolayı ağrılarım olduğu için gece koru acile geldik doktor yatış verdi tabi haliyle serum filan derken sabahı ettik bebeğinde hiç bir sorun yok herse y normal ancak taş ne alemde bilmiyoruz 14.45 te ultrasonumuz var böyle birşeyi yasayan varmı ne gibi bir prosedür izlediler ..