Htc2604 ilk öğrendiğim günden beri reganesiz kullandım şuan 27 haftalığım bugün sağlık ocağının ücretsiz olan decavite geçtim folik asit ihtiyacını karşılar hatta ekstra almanı gerektircek birşey bırakmıyor bence ilk 3 ay kullan sonra değiştirebilirsin her ay 70 lira vermek de saçma geliyor çünkü